-
Batt, Verena; Fischenbeck, Finja; Schäfer, Adrienne; von dem Berge, Karina; Zimmermann, Anja & Windler, Katharina (2022). The Use of CSR Advertisements by Different Business Models and Its Effects on the Perception of Corporate Credibility. Proceedings of the European Marketing Academy Conference (EMAC), Corvinus University of Budapest, n.a..
-
Batt, Verena; Papen, Marie-Christin; Becker, Caroline Natalie; Heitgerken, Sarah & Windler, Katharina (2021). Perceived Influencer Authenticity: Antecedents and Consequences. Proceedings of the European Marketing Academy Conference (EMAC), n.a..
-
Batt, Verena; Holzer, Matthias & Tuzovic, Sven (2021). Effects of sponsorship quality and quantity on employee brand behavior. Journal of Brand Management, 28, 495-509. doi: https://doi.org/10.1057/s41262-021-00242-w
-
Bruhn, Manfred; Blankschön, Rudolf; Ahlers, Grit Mareike & Batt, Verena (2021). Mitarbeitende zu Markenbotschaftern entwickeln. Marketing Review St. Gallen (formerly: Thexis), (1), 18-25.
-
Batt, Verena & Bruhn, Manfred (2019). Exploring the Influence of Perceived External Prestige on Brand Citizenship Behavior of Service Employees. Journal of Service Management Research, 3(3), 109-119.
-
Batt, Verena; Bruhn, Manfred; Farouq, Jasmin & Holzer, Matthias (2018). Pay What You Want. Eine empirische Untersuchung zur Wirkung des Pricing-Instruments auf Nachfrager. Marketing Review St. Gallen (formerly: Thexis), o.Jg.(2), 883-893.
-
Batt, Verena; Braun, Corina; Bruhn, Manfred & Hadwich, Karsten (2016). Differentiating Customer Engaging Behavior by Targeted Benefits – An Empirical Study. Journal of Consumer Marketing, 33(7), 528-538.
-
Batt, Verena & Bruhn, Manfred (2015). Employer Branding − Markenführung zur Steigerung der Arbeitgeberattraktivität. WiSt – Zeitschrift für Studium und Forschung, 44(10), 538-547.
-
Batt, Verena; Bruhn, Manfred & Holzer, Matthias (2015). Employees as a second audience – A scale development approach for the measurement of quality of external communications from the employee’s perspective. Marketing – Zeitschrift für Forschung und Praxis, 37(3), 126-136.
-
Batt, Verena & Bruhn, Manfred (2015). Swissness Communication and its Impact on Consumer-Brand Relationships. Die Unternehmung - Swiss Journal of Business Research and Practice, 69(3), 116-131.
-
Batt, Verena & Bruhn, Manfred (2015). Qualität von E-Health Services: Entwicklung und empirische Überprüfung eines Messinstruments. Marketing – Zeitschrift für Forschung und Praxis, 37(1), 42-56.
-
Batt, Verena; Bruhn, Manfred & flückiger, Benjamin (2013). Aufbau von Arbeitgeberattraktivität. Die Unternehmung - Swiss Journal of Business Research and Practice, 67(1), 62-82.
-
Batt, Verena; Bruhn, Manfred & Holzer, Matthias (2013). Der Einfluss des Sponsoring auf das Markenverhalten von Mitarbeitenden. Die Unternehmung - Swiss Journal of Business Research and Practice, 67(3), 289-308.
-
Batt, Verena & Bruhn, Manfred (2012). Der Einfluss von Sponsoring auf den Erfolg von Luxusmarken. Marketing Review St. Gallen (formerly: Thexis), o. Jg.(1), 36-41.
-
Batt, Verena; Bruhn, Manfred & Schwarz, Jürgen (2012). Swissness als Erfolgsfaktor – Einsatz des Country-of-Origin zur Stärkung von Marken-Konsumenten-Beziehungen und der Markenbindung. Die Unternehmung - Swiss Journal of Business Research and Practice, 66(2), 153-179.
-
Batt, Verena & Bruhn, Manfred (2011). Mitarbeiter als Erlebnisprovider – Theoretische Fundierung und empirische Untersuchung an einem Fallbeispiel. Marketing – Zeitschrift für Forschung und Praxis, 33(3), 208-220.
-
Batt, Verena; Bruhn, Manfred & Köhne, Christine (2010). Markenliebe bei Mitarbeitern – Konzeptualisierung, Determinanten und Konsequenzen auf Basis einer empirischen Untersuchung. Marketing. Zeitschrift für Forschung und Praxis (Marketing ZFP), 32(2), 71-90.
-
Batt, Verena; Bruhn, Manfred; Hadwich, Karsten & Meldau, Sandrina (2010). Messung der Qualität in Dienstleistungscentern am Beispiel eines Flughafens. Zeitschrift für Betriebswirtschaft ZfB, 80(4), 351-382.