-
Schrage, Stephanie; Waldner, Carolin & Becker, Annika (07.08.2020). Developing the Social Entrepreneur Paradox Mindset – An Experimental Study Towards Overcoming Strategic Paradoxes in Entrepreneurial Settings. 80. virtuelles Annual Meeting der Academy of Management (AoM), virtuell.
-
Becker, Annika (28.01.2020). Sicherung des Studienerfolgs geflüchteter Studierender. Praxisworkshop zur Integration von Geflüchteten an deutschen Hochschulen, Bonn.
-
Becker, Annika; Boenigk, Silke & Willems, Jurgen (21.11.2019). The Public’s Trust in Nonprofit Organizations: Evidence from a Large-Scale Study. 48. Konferenz der Association for Research on Nonprofit Organizations and Voluntary Action (ARNOVA), San Diego, CA.
-
Becker, Annika (16.04.2019). Bildungsangebote für geflüchtete Studierende. Praxisworkshop zur Integration von Geflüchteten an deutschen Hochschulen, Bonn.
-
Becker, Annika; Boenigk, Silke & Willems, Jurgen (10.07.2018). The Public’s Trust in Nonprofit Organizations: Evidence from a Large-Scale Study. 13. Konferenz der International Society for Third Sector Research (ISTR), Amsterdam.
-
Becker, Annika (14.03.2018). Geflüchtete Frauen an der Hochschule – Gezielte Ansprache und Unterstützung weiblicher Geflüchteter. 1. Geflüchtetenkonferenz des Deutschen Akademischen Austauschdienstes (DAAD) “Viel geschafft und doch erst am Anfang? Erfolge und Herausforderungen bei der Integration von Geflüchteten ins Studium“, Berlin.
-
Becker, Annika; Willems, Jurgen & Boenigk, Silke (19.11.2015). At What Level We Trust? A Cross-Level Study of Public Trust in Organizations. 44. Konferenz der Association for Research on Nonprofit Organizations and Voluntary Action (ARNOVA), Chicago, IL.
-
Becker, Annika; Willems, Jurgen & Boenigk, Silke (23.09.2015). At What Level We Trust? A Cross-Level Study of Public Trust in Organizations. Nachwuchstreffen der WK ÖBWL, Hamburg.
-
Boenigk, Silke & Becker, Annika (11.06.2015). A Multilevel Analysis on the Public’s Trust in Nonprofit Organizations. 10. Workshop zu den Herausforderungen im Dritten Sektor des European Institute for Advanced Studies in Management (EIASM), Edinburgh.
-
Boenigk, Silke & Becker, Annika (20.04.2015). Strategisches Branding in Nonprofit-Organisationen. Nonprofit Branding Praxisworkshop, Hamburg.
-
Boenigk, Silke & Becker, Annika (20.11.2014). Germany’s Top 100 Nonprofit Brands – A Strategic Nonprofit Branding Model. 43. Konferenz der Association for Research on Nonprofit Organizations and Voluntary Action (ARNOVA), Denver, CO.
-
Boenigk, Silke & Becker, Annika (22.07.2014). Germany’s Top 100 Nonprofit Brands – An Empirical Study on the Effects of Brand Awareness and Strengths on Giving Behavior. 11. Konferenz der International Society for Third Sector Research (ISTR), Münster.
-
Boenigk, Silke & Becker, Annika (10.03.2014). Management of Nonprofit Brands – A Contingency Analysis in the Context of Low Brand Awareness. Doktoranden- und Habilitandenseminar Management Science, Kaiserslautern.